Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-07, 14:58   #3
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Apropos vennelister og blogging

Skjønner problemstillinga din nalana, absolutt. Selv har jeg pendlet mellom å skrive hvor jeg bor, og å ikke skrive det, alt etter hvor paranoid jeg til stadighet er Men man behøver jo ikke å skrive selve stedet, man kan jo skrive området (sør-norge/østlandet) eller fylket, f.eks?

Også skjønner jeg iallfall veldig godt hvis man unnlater å skrive stedet man kommer fra, hvis man kommer fra et sted som har bare noen tusen innbyggere..

Opprinnelig lagt inn av nalana

Hvordan skal jeg vite at det ikke er bestevenninda til lillesøster eller en kollega da liksom...?

Det er nok umulig å vite, tror jeg.. sånn i alle tilfelle. For folk har jo "falske" identiteter avogtil, sånn er det jo. Selv om den bare kanskje er så falsk at man sier at man er 33 istedetfor 31..

Hmja, vet ikke om jeg kom med noe konstruktivt her jeg.. ville vel bare si at jeg skjønner greia

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat