Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-07, 11:56   #41
SusieBlues
Seniormedlem

SusieBlues sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Bislett
Alder: 48
SusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressursSusieBlues er en virkelig god ressurs

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

For en fin tråd!
Jeg ønsker som alle andre at resultatene kommer raskere..

Skulle ta Tanita-test på treningen for noen dager siden og tok meg selv i å tenke at jeg ikke burde ha tatt den slurken med vann først, for da ble jeg tyngre.. Kanskje litt for opptatt av kiloene noen ganger..

Jeg liker veldig at folk kommenterer at de går ned i størrelse, selv om de ikke går ned i vekt. Og alle er vel enig i at hvis vi er fornøyd med sluttresultatet utseendemessig og helsemessig, så er ikke slutt-tallet det viktigste. Vi er jo alle forskjellige i forhold til beinbygning og slikt.

Synes vi er flinke som holder oss til lavkarbo selv om vi ikke nødvendigvis raser ned i vekt. Står respekt av oss som ikke gir opp, synes jeg!

SusieBlues er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat