Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-07, 10:50   #68
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Jeg har ikke lest hele tråden, så beklager om jeg sier noe som kanskje ikke burde sies, men jeg skjønner virkelig ikke problemet? MÅ alle de alt det de andre skriver? Jeg har langt ifra tilgang til alle bloggene jeg heller, men jeg er heldigvis ikke så nysgjerrig at jeg MÅ vite alt i andres liv heller. Jeg forstår VELDIG godt at noen vil ha lukkede blogger pga. det som har skjedd tidligere (at folk har misbrukt det som står i journalene, av sensitiv informasjon) og fordi de ikke føler for å dele absolutt hele livet sitt med ukjente folk her inne. Her kan ALLE ferdes, enten det er sjefen din, nabokjerringa, familie og venner, og da er det ikke alltid like gøy å skrive om livet sitt i en åpen blogg.
Jeg ser heller ikke problemet med at det er lukkede blogger på et lavkarboforum. Dette er vel en ekstra-service fra admin sin side. At de så problemet med misbruk av sensitive journaler og ville hjelpe brukere med å ha litt mer oversikt over hvem de delte av seg selv med.
Jeg kan ikke skjønne at noen føler seg ekskludert pga. dette, da bør de vel heller gå inn i seg selv og spørre seg selv om hvorfor de tar forumverdenen så seriøst. Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om hvilke blogger jeg kommer inn på eller ikke, jeg koser meg på selve forumet og har ikke behov for å oppsøke livshistoriene til alle brukerne her på forumet. Hvorfor skal jeg det? MÅ jeg vite alt som skjer? Nei det må jeg faktisk ikke.
Beklager om jeg er krass, men jeg ser bare ikke problemet i det hele tatt.