Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-07, 10:38   #67
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Jeg kunne ønske du ville gi dette litt tid Chia, og om du virkelig forlater oss, så håper jeg det bare blir for en liten stund . Når du kommer tilbake kan ting være forandret til det bedre igjen. Dette er jo så nytt enda, og det må gå seg til før det blir mer brukervennlig.

En ting jeg synes det er viktig å få forandret er denne meldingen man får opp hvis man prøver å gå inn på en blogg som er stengt. Trodde ikke det var slik jeg, og forstår at det kan være litt sårt. Selv trodde jeg at de bloggene man ikke kunne komme inn på var usynlige. Det synes jeg hadde vært mye bedre.

En annen ting som kan bidra til å bedre situasjonen her inne er at vi som skriver i bloggene våre kanskje tenker over om noe av det vi har lyst til å skrive kan legges ut på forumet. Tror det er litt sånn nå at det nye er så gøy at det kanskje også blir brukt litt mer enn nødvendig.

Eller så kan vi gjøre som BiB sier, å løfte forumet litt nå, siden det er blitt så stille etter at bloggene kom i gang. Hvis alle kjenner etter om de har noe stoff eller noe de tenker på som kan gi grunnlag til en ny tråd på det åpne forumet, så ikke bare la det bli med tanken.

Tror uansett dette bedrer seg av seg selv etter en stund, men siden det kan virke som det trengs en vitamininnsprøytning akkurat nå, så vil jeg oppfordre dem som har "noe" til å starte nye tråder.

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen.