Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-07, 06:22   #38
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Larver i atkinsbar fra dialife

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Kan jeg spørre hva du fikk?..:Flere barer??..
Uffameg...er så fælt dette...

ja jeg fikk: en av den samme så larvene var i, den blir nok ikke spist. litt for ekkelt. + pluss tre andre av en ny type som jeg egentlig ikke liker.

Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.

Som den nysgjerrigperen jeg er... så må jeg jo bare spørre.. selv om det ikke er særlig dannet
Hva fikk du da... ?

totalt 4 barer. 1 lik den som kom med ekstra proteiner i og 3 andre-

Opprinnelig lagt inn av nettan, her.

jeg og lure

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Men du Silje, jeg har tenkt ... de larvene kan umulig ha "slått seg ned" i tarmen din? Hadde det vært en type mark/orm, så ... men larver er jo pr def uutviklede individer, og dermed kan de ikke legge egg! Så de eggene du har sett i avføringen må du ha spist, de kan ikke ha blitt lagt etter at du fikk i deg dette.

Skjønner ikke helt hvordan en lege kan gi deg åtte ganger vanlig dose av vermox på bakgrunn av dette, det høres ikke veldig fornuftig ut ...

legen jeg var hos er ikke min fastlege, sånn turnus greie. han kunne redegjør for hvilken type det var, ( lettere inkompetent lege) så han ga meg en super hestekur så skulle ta det meste.

vanlig dose er 1 tabl i uka, men jeg tok 2 til dagen i 3 dager, så pause i 14 dager og rett før jeg drar hjem er det på tide med en ny kur.

tingen er at i mine øyne var det som var i baren, er larver, men det kan være noe annet ekkelt. og når jeg oppdaga at baren inneholdt mer enn jeg hadde betalt for så jeg ikke etter egg. men kun flere larver.

og det som kom ut på porselenet var definitivt egg, de liknet på sesamfrø med sort tupp. og jeg hadde ikke spist sesamfrø på den tid jeg kan huske.

uansett hvor det har kommet fra og hva det er, så var det inni meg. men jeg merker ingenting nå heldighvis.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat