Vis enkelt innlegg
Gammel 11-10-07, 00:24   #66
Chia
Medlem

Chia sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Chia har en fantastisk aura rundt segChia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Da jeg leste det du skriver om at du vil "slanke deg sammen med" slo det meg at jeg har en helt annen grunn enn deg til å være her, selv om det ser til forveksling ut som det samme (og nå kan det hende jeg bomme rskikkelig, da beklager jeg!!): Jeg er ikke her inne for å slanke meg. Selv om jeg veier 110 kg (og veide 145 da jeg starta) er jeg ikke her for å slanke meg. Jeg er her for å kunne dele utfordringer og erfaringer knytta til valg, mat, kropp, tanke, selvfølelse, mestring etc i et anna perspektiv: Livslang belønning av meg selv.

Ja, da er vi her av forskjellig grunn. Jeg ble med her fordi jeg ønsket å slanke meg, og trang noen å gjøre det sammen med. Rett og slett for å holde motivasjonen oppe... Av samme grunn som at andre folk går på Grethe Roede-kurs isteden for å bare følge opplegget alene, kan jeg tenke meg...

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Jeg må ærlig talt si at jeg er ganske satt ut av negativiteten og stressnivået som har oppstått pga dette, og ser at det visstnok ikke var noe særlig lurt å legge ting ut til prøve her inne.

Jeg beklager veldig hvis jeg har forårsaket negativitet, høyt stressnivå og dårlig stemning her inne! Det var ikke meningen...
Jeg var missfornøyd med slik det var blitt, men fornøyd med sånn det var før, og tenkte det var verdt et forsøk å gjøre noe med det før jeg valgte å forlate dette nettstedet...

Selv mener jeg at jeg stort sett har holdt en saklig tone, og kun blitt provosert en gang. (Innlegget med f*** i... Det var kanskje unødvendig...) Og jeg har iallefall gjort gjentatte forsøk på å gjøre det tydelig at jeg skjønner alle de forskjellige meningene i denne debatten. At det betyr at dette stedet ikke lenger er noe for meg, synes jeg er en ærlig sak. Det er ikke med sure miner jeg forlater dere

Ang. selve forumet og at det har blitt dødt der:

Opprinnelig lagt inn av BiB, her.

Det nytter ikke at "alle" "bare" vil lese, vi må skrive også, ellers er det ikke noe å lese.

Helt enig!!! Men vil minne om at en annen forumdeltaker fikk veldig mye tyn for et par uker siden, fordi noen mente at hun skrev for mye og spurte om ting hun kunne ha funnet ut på andre måter... Det er vel heller ingen god måte å opprettholde aktiviteten på... (Den var ikke til deg BiB! Bare en liten påminnelse som passet til sitatet ditt...)

Tickeren oppdateres hver lørdag

Slanke-blogggen min
Chia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse