|
Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...
Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.
...Mitt poeng er, -og som jeg tror jeg ser med "nye" og objektivt blikk pga fravær de siste par mnd, -er at Lavkarbo-forumet er endret...med negativt fortegn.
Og at bloggene muligens tilfører en fordel for den/de enkelte som føler for et lukket rom for "seg og sine", men er en ulempe for forumet forøvrig...
Og det synes jeg er beklagelig.
Er det virkelig ingen av dere "pro-bloggere" som ser det, at forumet er tommere?
....
Forumet e rendret jeg mener det skjedde før bloggene kom, men hukommelse er jo ingen vitenskap Jeg erindrer at endringa kom i ausgust. For egen del handler min reduserte innsats mest om at ferien er over og at jobb og familie tar mesteparten av tida. Siden jeg ikke er den som har bidratt så mye andre steder enn i journaler ser jeg ikke eventuelle andre endringer. Men uansett, det er jo folks opplevelse som er sann for den enkelte.
Vi får ta utfordringa sammen da folkens, løfte forumet til det vi vil det skal være det er tross allt vi som skaper det. Og kanskje jeg skal være så frimodig at jeg minner om oppmerksomhetens lov: Det vi gir oppmerksomhet får vi mer av 

|