Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-07, 23:14   #59
Borealis
Seniormedlem

Borealis sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 56
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...

Ser dette er et sensitivt tema...med mange meninger.
Skjønner det.

Jeg har ingen spesielle meninger om hvorvidt bloggene bør/ikke bør være åpne. Og føler meg overhodet ikke snurt over å evt skulle bli avvist....(har nå ikke prøvd besøke noens blogg, foruten en jeg fikk meld om at jeg var invitert til)

Mitt poeng er, -og som jeg tror jeg ser med "nye" og objektivt blikk pga fravær de siste par mnd, -er at Lavkarbo-forumet er endret...med negativt fortegn.
Og at bloggene muligens tilfører en fordel for den/de enkelte som føler for et lukket rom for "seg og sine", men er en ulempe for forumet forøvrig...
Og det synes jeg er beklagelig.
Er det virkelig ingen av dere "pro-bloggere" som ser det, at forumet er tommere?

Nå akter jeg hverken boikotte, lock-oute eller noe pga dette!
Lager meg (antagelig?) ingen blogg, og vil neppe bli noen gjenganger på deres blogger, åpne eller ei. Og det er ikke hverken av misnøye eller av redsel for å finne meg avvist. Men kun fordi at jeg håper å få MITT behov tilfredstilt via LK-forumet. Og håper å treffe flest mulig av dere alle der ofte.

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening