|
Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...
Opprinnelig lagt inn av Nannah, her.
...På en måte syns jeg ei fjær ble til ti høns nå...Jeg starta dette og fikk igang en debatt...mange har meninger og det er bra!
Jeg synes fortsatt det ble dumt med lukkede blogger...og alle har lov til å mene noe annet..det er også helt greit og bra.
...Jeg reagerte på noe jeg syntes var dumt og ekskluderende...men det er lov å mene noe annet..Tenker verken bli sur lr slutte å være her jeg!
...
Hei 
Tror jeg skjønner hva du mener - det var også grunnen til at jeg stengte bloggen uten noen åpen invitasjon og fjerna lenka mi umiddelbart da jeg stengte bloggen. Samtidig skjønner jeg at andre kan ha valgt andre metoder og/eller glemt det 
Diskusjoner, deling av følelser og erfaringer er nyttig, den eneste måten vi kan utvikle forumet på. Jeg er ikke sur eller sint, men følte meg veldig truffet av de tingene som ble skrevet siden jeg hadde en lukka blogg. Den vionde følelsen av "skyld" førte raskt til en følelse av skam som vekket tanken om retrett som et mulig alternativ, det kjenner jeg ikke på nå!
Samtidig som jeg følte meg truffet kjenner jeg behovet for an plass som er "bare min" i fht at det e rjeg som bestemmer hvem som kommer inn. I de andre lukkede forumene er det moderator som bestemmer. Da jeg leste innleggene i tråden nopen ganger til kom jeg fram til at det ikke bare var lukkede blogger som var problemet, men også prosessen rundt lukkinga. Hva andre gjør tar jeg ikke stilling til men mener at jeg sjøl gjorde det på en ryddig måte.
Opprinnelig lagt inn av Chia, her.
....Det forventer ikke jeg heller! Derfor hadde det vært hyggelig å kunne følge med på folk og ha noen å slanke seg sammen med selv om de ikke ser på meg som venn. Jeg registrerte meg på dette stedet for å ha noen å slanke meg sammen med, ikke nødvendigvis for å få så mange venner. Jeg ikke har, som sagt, ikke tid til å være her inne å dulle med folk i månedsvis for å bli venner først... (Oi... Les den forrige setninge uten krass tone vær så snill! )Tror kanskje det er max to blogger jeg kommer inn på av de som er stengt....Ikke missforstå nå da, er ikke sinna på noen. Har forståelse for alle synspunktene om dette emnet, har bare ikke noen glede av dette stedet lenger, og det var verdt et forsøk på å forandre det tilbake... 
Lykke til videre alle sammen! Dere er en super gjeng! Takk for meg! 
Hei 
Jeg respekterer og beklager din avgjørelse. Jeg mener journalene er et fint alternativ og supplement til bloggen, det har jeg for såvidt sagt før Da jeg leste det du skriver om at du vil "slanke deg sammen med" slo det meg at jeg har en helt annen grunn enn deg til å være her, selv om det ser til forveksling ut som det samme (og nå kan det hende jeg bomme rskikkelig, da beklager jeg!!): Jeg er ikke her inne for å slanke meg. Selv om jeg veier 110 kg (og veide 145 da jeg starta) er jeg ikke her for å slanke meg. Jeg er her for å kunne dele utfordringer og erfaringer knytta til valg, mat, kropp, tanke, selvfølelse, mestring etc i et anna perspektiv: Livslang belønning av meg selv.
Jeg holder fast på at alle er velkomne i journalen min. Jeg skal fortsatt besøke andres. I tillegg vil jeg gjerne ha mulighet til å fortsette med bloggen min 

|