Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-07, 22:07   #22
Nett
Seniormedlem

Nett sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Østlandet
Alder: 54
Nett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt liktNett er veldig godt likt

Sv: Støttegruppe fra oss det går sakte med!

Dette er "stedet" for meg virkelig et flott initiativ!!

Har stått stille utrolig lenge - sliter litt med hormonene og har byttet en del medisiner det siste året, så det er nok grunnen til at vekten ikke rører på seg (trøster meg med at jeg får være glad jeg ikke har gått opp).

Nå er jeg inne i en "lei" periode - kunne virkelig tenke meg å frotse i alle ulovlige fristelser men foreløpig har jeg klart å holde meg unna!!

Men jeg skal faktisk ha noen "planlagt utskeielser" de neste helgene. Skal på 2 fester og en jentehelg i løpet av de neste ukene, og da kommer jeg til å unne meg litt ekstra - føler at det hjelper å ha det å se frem til. For meg er dette en livsstil og ikke en kur, det vil si at jeg må belage meg på å spise som jeg gjør for alltid, men at jeg skal kunne unne meg litt "fy" mat innimellom. F.eks. skal vi ha tapas på en av festene, og da kommer jeg til å spise det jeg har lyst på den kvelden. Problemet mitt er at når jeg først skeier ut, så gjør jeg det like godt hele helgen så måle mitt nå er å begrense utskeielsen til et bestemt tidsrom!!