|
Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...
Jeg fikk en PM om denne tråden i kveld, med en forespørsel om jeg ikke kunne ta tak i den.
Bloggene er lagt ut til prøving og bli kjent med. Retningslinjer er ikke lagt, men den opprinnelige meningen er at den skal brukes til loggføring av matinntak og vektnedgang og diverse andre ting av betydning, men den ble lagt ut tidlig for å prøve hvordan det fungerer, da spesielt i forhold til den uheldige situasjonen der noen hadde blitt gjenkjent og snakket om irl, og stemningen som oppsto her inne som gjorde at flere som bare har lest følte seg som snokere.
Jeg må ærlig talt si at jeg er ganske satt ut av negativiteten og stressnivået som har oppstått pga dette, og ser at det visstnok ikke var noe særlig lurt å legge ting ut til prøve her inne. Jeg får med meg tilbakemeldingene og neonlunde hva som skjer, men jeg synes det er vanskelig å gjøre så mye med tonen som er kommet på forumet, for det er ikke bare ledelsen som står for forumet, men mest summen av brukerne og hvordan de oppfører seg.
Foreløpig, så tar ting lang tid, vi har ikke så mye tid og overskudd til å gjøre det som er planlagt her inne, og det er vi veldig lei oss for. Så jeg ber dere om å ha litt tålmodighet. I dag har vi begge tilbud, og de kommer til å være der helt frem til (b)loggene er fult ut operative. Jeg skjønner at det ble galt slik det ble nå (når det kom sånn tidlig som en reaksjon på den opphausede stemningen pga forekomst av snokere).