Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-07, 19:43   #51
Tussa
Seniormedlem

Tussa sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Takker for seg...

Opprinnelig lagt inn av Chia, her.

Nei, nei, og atter nei! Nå synes jeg du har vridd og vrengt veldig på det jeg skrev!

* Jeg forventer ikke å få tilgang til folks følelser og innerste tanker! Det var derfor jeg foreslo at kanskje de som har behov for å dele følelser og innerste tanker kunne ha to blogger. En for vanlig "slanke-prat"-blog og en hemmelig blogg (lenger opp i denne tråden)

* Jeg føler jeg har tid til å bli kjent, er kjent nok til å ha mange på min venneliste, men har ikke tid til å bruke så mye tid her inne at jeg blir så god venn som det tydeligvis kreves for å få adgang til bloggene.

* Helt ærlig: Nei, jeg er ikke først og fremst ute etter venner, men etter noen å slanke meg sammen med. Venner har jeg utenfor syberspace, og jeg vil heller prioritere dem.

*Journalene er lange og fryktelig tidkrevende å sette seg inn i som ny, med hundre kommentarer mellom hvert hovedinnlegg, så ja... Jeg synes det er vanskelig å bli kjent med folk gjennom dem. Det var derfor jeg ble så glad da bloggene kom. Mye mer oversiktlig!!!

Dessuten... Makan hva da??? Forumet var det jeg hadde behov for før, nå er det ikke det lenger. Laget denne tråden for å se om folk var enige med meg så vi kanskje fikk det tilbake slik det var før. Det gikk ikke. Så da gidder ikke jeg å være her mer.

Det må da vel for f*** være mitt valg?????

Det var da voldsomt. Selvfølgelig er det ditt valg.

For øvrig så, som jeg har sagt mange ganger nå, så skulle jeg ønske det gikk an å lukke et rom i bloggen, i stedet for hele bloggen. Hadde vært fint om vi kunne få bekreftet om det er mulig eller ikke mulig. Jeg har ikke behov for å stenge ute hele lavkarbo.no fra alt jeg skriver, men enkelte ting bruker jeg retten til å ville kjenne de jeg prater med.

Jeg må si som JenJen, hvorfor ikke bare fortsette som før? Journalene er her fortsatt, du trenger ikke lese gjennom hele for å bli kjent med noen. Enkelte journaler er lange, så det er jo nærmest umulig. Og jeg vil tro det er mange, mange blogger som fortsatt er åpne?

Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg