Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-07, 19:04   #346
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Neh? Huffda.. Jeg kjenner energien og overskuddet har tatt seg kraftig opp fra forrige uke, og DET er digg!!!

Det begynte jeg også å kjenne, men jeg har beholdt overskuddet generelt ganske lenge egentlig.
Men jeg begynte jo rett på grønn te da jeg kutta ut kaffen, men nå har jeg kicka den også, drakk sikkert dobbelt så mange kopper te som jeg vanligvis drikker kaffe så vinninga gikk vel opp i spinninga... Så i dag har jeg hatt sånn murring i hodet, ingenting å kvikke meg opp med, men det venner jeg meg til!
Og så har jeg sovet lite også da, jeg og gemal har jo vært så opptatte av å bli venner Kremt.

Men mensen kom i dag ja, håper det hadde innvirkning på resultatet, så det blir spennende å se. Sikter meg inn på å måle igjen på fredag, som er min vanlige måledag. Skal ha et hvileskjær på lørdag med vin, da den gamle kunstskolen min har jubileum

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat