|
Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...
Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.
Min blogg kan fint skues av alle når det gjelder mat og oppskrifter
Vet ikke med andre, men det er ikke akkurat det jeg synes er interessant med bloggene, for å få oppskrifter eller finne ut hva folk har spist liksom... Det som er spennende er jo å få vite hvordan det går med menneskene. Å lære av andres tabber og oppturer, og få lov til å være samme typen støtte som jeg selv ønsker...
Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.
Om man kunne stenge av en underkategori for spesielle saker så hadde jo det løst mye og nye ville ikke følt seg så utenfor.. Har ikke lest hva svaret ble der, det må jeg sjekke 
Synes det var en god ide! Men leser i slutten av den andre tråden at det ikke går.... Jeg ingen behov for å skrive ned de mest personlige tingene om meg selv her, så for meg er det ikke noe problem...
Men hva om dere som vil skrive ned hemmelige ting har to blogger da???
Og at den offentlige bloggen ikke bare inneholder mat og oppskrifter, men også den vanlige "dagbokskrivinga"...
Også kan hemmelighetene står i en hemmelig-blogg?? (Hehe, nå følte jeg at jeg var tilbake på ungdomskolen )
Så kan dere heller skrive noe sånt som "For vennene mine: detaljer i hemmelig-dagboken" i de vanlige blogginlegga. Også link kanskje...
Noen som skjønte det eller? Jeg synes det var en så vannvittig god ide at jeg tror jeg må utheve det gitt!!! 
Opprinnelig lagt inn av Tusta85, her.
Etter bloggene kom så har det blitt betydelig stillere på forumet, all skravlingen foregår i bloggene. Det er litt trist å ikke kunne følge de man fulgte tidligere.
Helt enig! Hvis det fortsetter på denne måte, at det er så stille i forumene og jeg bare kommer inn på noen ganske få blogger kommer jeg ikke til å gidde å henge her mer. Da registrerer jeg meg heller på et annet, generelt slanke-forum. Men det hadde jo vært synd da, for det er jo såååå mange flinke lavkarbo-folk her inne! 
Opprinnelig lagt inn av nalana, her.
Hvis man har en blogg selv, så tror jeg det er lettere å få innpass i andres.
Tror du??? Det gjør ikke jeg. Flertallet av de som kommenterer i bloggen min (som jeg synes det er veldig koselig at de gjør!!!) slipper ikke meg inn til seg... Men jeg setter veldig stor pris på at jeg får lese din blogg, Nalana! 
Opprinnelig lagt inn av nalana, her.
Og så tror jeg ikke man skal være redd for å be om å komme på venneliste. Man kan jo for eksempel lage seg en venneliste selv, selv om man ikke vil stenge bloggen sin, og når man har gjort det kan man sende mail til de på vennelista med beskjed. Da skal det nok spesielle grunner til hvis dette ikke blir gjengjeldt, og på denne måten får man nok tilgang til en del av de bloggene man ønsker seg.
Det tørr jeg iallefall ikke!!! Jeg måtte jo samle alt motet jeg hadde for å tørre å skrive hovedinnlegget i denne tråden!!!
|