|
Sv: Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på...
Synes dette er vanskelig jeg, og forstår godt begge sider. Har selv stengt blogg, og når jeg skal vurdere hvem den skal være åpen for, så vurderer jeg følgende.
Enten skal personen ha bydd litt på seg selv, ha stått frem med bilde og navn, eller jeg skal føle meg sikker på at det ikke er noen jeg kjenner i virkeligheten. Har en ganske raus venneliste, for jeg ønsker jo tilbakemeldinger i bloggen min. Hvis det er noen på min egen alder, eller vi har noe annet til felles, så holder det at det står i profilen deres at de bor i en by hvor jeg ikke kjenner noen som kan forveksles med vedkommende. 
Hvis man har en blogg selv, så tror jeg det er lettere å få innpass i andres. Det er dette med at om man byr litt på seg selv, så er man litt i samme båt når det gjelder dette med diskresjon.
Og så tror jeg ikke man skal være redd for å be om å komme på venneliste. Man kan jo for eksempel lage seg en venneliste selv, selv om man ikke vil stenge bloggen sin, og når man har gjort det kan man sende mail til de på vennelista med beskjed. Da skal det nok spesielle grunner til hvis dette ikke blir gjengjeldt, og på denne måten får man nok tilgang til en del av de bloggene man ønsker seg.
|