Vis enkelt innlegg
Gammel 22-03-04, 22:35   #6
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nille

Håper ikke jeg ga inntrykk av at jeg trodden du ville "ta" noen.......det var ikke meningen. Mente å gi uttrykk for at det finnes flere meninger der ute og at Atkins har sin egen.......

Håper ikke du trodde at jeg mente at du trodde jeg skulle ta noen.... He-he. bare tuller nå, Nille . Nå trår vi så varsomt at vi nesten ikke er borti bakken. Neida, alvorlig talt - jeg tolker alt i beste mening, og synes ikke du sa noe som var til å misforstå. Og jeg skal prøve å slå meg til ro med dette mettede fettet, men jeg skjønner fortsatt ikke HVORFOR... Nå er jeg akkurat som en kollega av meg, som alltid må vite akkurat HVORFOR... og jeg avfeier han med at "erfaring viser at det er lurest slik". Kanskje det er noen med biokjemi her inne, som kan komme med en lengere utredning.....?