Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-07, 16:39   #9
Tuppen
Seniormedlem

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 41
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye "hjelp" forventer du av din kjære?

hmm.. samboeren min trenger ikke å gå ned... men han følger faktisk dietten min utenom frokost og de dagene han er på trening.. så det gjør meg ingenting... han spiser ikke noe foran meg.. det er heller jeg som kjøper sjokolade og sånt til han... men det er aldri spørsmål om jeg kan kjøpe ditt eller datt til han.... når han handler eller lager middag så holder han seg på lavkarbo stilen ... det var vanskelig i starten... for han er vant med å ha 2 spise dager i uken pga trening... men han ville ta hensyn til meg... hva han spiser når jeg ikke er hjemme bryr jeg meg ikke om.... han støtter meg fult ut...

- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat