Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-07, 19:36   #275
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Har jobbe mye i det siste, så ikke så mye tid til å være inne her, men jeg må si at alt går bra! Jeg har spist meg mett og holdt meg i sånn passe aktivitet (gått til og fra jobb, hehe) og drukket veldig mye vann, hatt en god men avslappet koll på sakene.
Nå skal ikke jeg foregripe begivenhetenes gang i og med at jeg ikke måler meg før mandag, men jeg synes da virkelig at den nye vinterjakka mi har blitt litt løsere? (eller så er det fordi den er av cord og nyvaska og rett og slett strekker seg ut).
Men magen er sånn helt flat når jeg ligger, prøver alltid å se hvor mye tak jeg får på den i liggende stilling, og nå er det litt vanskelig å få tak i den (lett nok når jeg står, skal vite...)

Veldig spent på resultatet, i og med at jeg har drukket kaffe på daglig basis uavbrutt siden jeg var seksten.
Men grønn te rules, det altså.

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat