|
Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?
Kjære Ani! 
Jeg er jo en av dem som har stengt bloggen og vært åpen på det og årsaken. Derfor velger jeg å svare på denne selv opm den er uten direkte adresse. Om andre som har lukka bloggen sin har andre motiver og annen motivasjon får det stå for deres regning 
Det er nok ikke interessant for de som ikke kommer inn å vite det men det er viktig for meg å få sagt dette en gang til og utdype det litt mer:
Det var en tung beslutning å stenge bloggen, jeg er generelt for åpenhet. Samtidig er det jo ikke slik at jeg deler alt med alle venner og bekjentskaper jeg har. Jeg velger hva jeg tar opp med hvem ut fra de erfaringene jeg har med den enkelte. Samtidig riskikerer jeg jo ved å gjøre nettopp det at noen som bare har venta på en anledning for å vise noen flere sider av seg selv som kan finne gjenklang hos meg blir stående uten denne muligheten. Synd men sånn er det, både her og IRL.
Jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg har ingen uvenner her, bare venner. Noen har jeg imidlertid valgt å invitere til å kommunisere med meg om det innerste av de tinnerste, det jeg ikke deler med noen andre. Alle de andre håper jeg å få lov til å kommuniseremed i egen journal, deres journaler og blogger.
Beste hilsen BiB

|