Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-07, 11:58   #255
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

Ok., jeg innrømmer å være litt bombastisk. Og jeg fryser egentlig mye i dag. Kanskje det ikke har noen sammenheng. Husker bare jeg gikk 14 dager på den galeste riste-kuren under det de kalte faglig oppfølging. Var tilslutt så utmattet og syk at jeg trodde jeg skulle daue. Da frøs jeg! Det var ikke mye friskt., men nå skal de sies at jeg kastet opp disse shakene helt uten kontroll pga de var så ekkel. Så hadde nok ikke mye næring i kroppen. Fikk barre litt assosiasjoner til det prosjektet. Fysh!

fysj ja sånt vil vi ikke drive med mere

er interisert i å høre hvordan det er med dere andre jeg... kjenner alle denne varmen?... hmm... kanskje lage en egen tråd?... hvis jeg leter kanskje det allerede er

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat