Opprinnelig lagt inn av Torkil, her. Hei Jeg må bare gratulere med ditt fine resultat og jeg vet at mange får inspirasjon av slikt. Mange forteller at det var slike EKTE billeder som nettopp fikk dem til å starte på sitt slankeprosjekt. Ellers er de fleste iummune for slike før og etter billeder i annonser for mirakeltabletter. Ikke nokk med at personen går voldsomt mye ned i vekt, men man går fra brunøyd til blåøyd og mister i tillegg tatoveringer. Vennlig Hilsen Torkil
Opprinnelig lagt inn av Torkil, her.
Hei Jeg må bare gratulere med ditt fine resultat og jeg vet at mange får inspirasjon av slikt. Mange forteller at det var slike EKTE billeder som nettopp fikk dem til å starte på sitt slankeprosjekt. Ellers er de fleste iummune for slike før og etter billeder i annonser for mirakeltabletter. Ikke nokk med at personen går voldsomt mye ned i vekt, men man går fra brunøyd til blåøyd og mister i tillegg tatoveringer. Vennlig Hilsen Torkil
Eller de går med samme undertøyet HELE veien ... passer også veit du Kjempe moro å se ryggen din asså!.. Stå på videre dette er jo en ekstra puff