Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-07, 12:31   #192
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 48
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

Ny dag. Og for en fantasisk dag! Kvalmen har lagt seg. Jeg spratt opp kl. 0645. Har spist to winerpølser til frokost. Det er jo ikke helt helt rens, men jeg syns det uansett er flere hakk bedre enn på lenge. Good times. Har laget meg en flott omelett som jeg skal spise på ett tidspunkt. Om ikke vekten har gått ned, så passer ALLE klærne mine bedre. Og blir ikke trang etter jeg har spist lunsj, noe de har tidliger, noe jeg tror jeg kan skylde på vann og luft. Herlig herlig. Går i kjole i dag med god samvittighet og selvbilde på topp!

Det er så deilig å slippe å tenke over magen sin. Jeg har ikke problematisk luft i magen. Nå kan jeg bare slippe en prump også er det over. Før var det som en slags evig oppblåsthet, kanskje gassballong med tank. Jeg tror jeg legger til at lavkarbo er dagsaktuell levesett ettersom jeg ser at det er mye mer miljøvennlig pga mindre utslipp.

LAVKARBO for Miljøet!

NÅ kjenner jeg deg igjen søta!!! Du er tilbake mao!!!
HERLIG å lese!!! Applaus for og til deg!!

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat