|
Sv: Ketolyse - hvorfor til overvektige?
Opprinnelig lagt inn av Lise, her.
Kjempebra innlegg. Jeef-Micro! Og Lollypop.
Ja jeg prøver å svare rettferdig. Jeg hadde jo selv en runde med en lightverson av dette for en stund siden, og jeg vet det kan være frustrerende. Min BMI tilsier også normalvektig (om enn helt i øverste sjiktet), så mange så seg litt blind på det og syns ikke at Ketolyse var det rette for meg. Det endret seg heldigvis da jeg fikk inn et bilde av det "fine" svangerskapsfettet mitt, og jeg har fått masse gode råd på vei mot målet (nå gjennstår bare 4, max 5 kilo!!! )
Jeg var riktignok ikke så på det ekstreme som HI er her, men det beviser alikavell at BMI og vekt ikke alltid er representativt for hvordan folk ser ut. Det må være rom for individuelle forskjeller, og vi bør alle støtte hverandre i det valget vi har tatt.
Man trenger kanskje ikke annbefale Ketolyse i slike tilfeller som dette hvis man ikke tror det er det beste for vedkommede, og det må være lov å foreslå ting som kanskje kan fungere bedre. Det betyr ikke at ikke alle er like velkomne her inne, og vi bør råde så godt vi kan.

|