Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-07, 09:59   #140
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

Ok. Dag to. Ja, jeg er kvalm. Kvalm kvalm kvalm. Har tvingt i meg litt mat, fordi det pleier og hjelpe. Maten sitter likevel øverst i strupen, føles det ut som. Phyo. Vet det er den "gode" kvalmen som kommer i begynnelsen før kroppen får tenkt seg om. Jeg gidder ikke nevne hodepine, fordi den er forsvinnende lite merkbar og tror nok det er andre som har den mer.

Frokost: Ommelett med skinke og litt Philadelfia ost. Skjønner raskt at jeg må finne på noe annet enn egg dersom dette skal være noe fremtid.
Lunsj er nemlig også; Omelett med skinke og litt Philadelfiaost.

Er på jobb med dårlig tid på morgene. Omelett er raskt å lage.

Vekt i morges; 76 kg =) (72 kg var jeg da jeg hadde det så bra i sommer, før min 3 mnd lange spise-periode) Trodde den ville vise kanskje 98 kg, so much for selvinnsikt. Sukker gjør meg feit i hodet i første omgang. 76 er jo ingen ting å grine på nesen for.

Kjenner meg boblende. Bobler så jeg nesten får tårer i øynene. Dette er så godt. Lykkerus. Hvorfor har jeg ikke klart dette igjen før nå? Må huske denne følelsen!! Huske at tankekaoset har lagt seg. At jeg ikke ser meg selv i speilet hele (!!!) tiden. At ikke magen blåser seg opp.
Deilig

hurra... god følelse! hold på den

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat