Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-07, 09:55   #139
Stinen
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2007
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Bli med på Photobscuras renseuke!

Ok. Dag to. Ja, jeg er kvalm. Kvalm kvalm kvalm. Har tvingt i meg litt mat, fordi det pleier og hjelpe. Maten sitter likevel øverst i strupen, føles det ut som. Phyo. Vet det er den "gode" kvalmen som kommer i begynnelsen før kroppen får tenkt seg om. Jeg gidder ikke nevne hodepine, fordi den er forsvinnende lite merkbar og tror nok det er andre som har den mer.

Frokost: Ommelett med skinke og litt Philadelfia ost. Skjønner raskt at jeg må finne på noe annet enn egg dersom dette skal være noe fremtid.
Lunsj er nemlig også; Omelett med skinke og litt Philadelfiaost.

Er på jobb med dårlig tid på morgene. Omelett er raskt å lage.

Vekt i morges; 76 kg =) (72 kg var jeg da jeg hadde det så bra i sommer, før min 3 mnd lange spise-periode) Trodde den ville vise kanskje 98 kg, so much for selvinnsikt. Sukker gjør meg feit i hodet i første omgang. 76 er jo ingen ting å grine på nesen for.

Kjenner meg boblende. Bobler så jeg nesten får tårer i øynene. Dette er så godt. Lykkerus. Hvorfor har jeg ikke klart dette igjen før nå? Må huske denne følelsen!! Huske at tankekaoset har lagt seg. At jeg ikke ser meg selv i speilet hele (!!!) tiden. At ikke magen blåser seg opp.
Deilig

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat