Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-07, 20:20   #28
Tuppen
Seniormedlem

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 41
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Atkins døde ikke av hjerteinfarkt

blir veldig irritert over dette selv... for jeg føler som at de trekker bare fram det negative.. men de som har fått det så godt med seg selv- ikke bare vektnedgang men livet etter med lavkarbo generelt kommer jo nesten aldri i media.....

men at de skal "skremme" folk til å ikke slanke seg på denne måten ved å si at noen har dødd på denne måten er idiotisk... det er jo en "reklame" for grethe roede føler jeg... at alle andre er elendige.. mens jeg har aldri lest noe negativt om grethe roede... argh!

beklager hvis dette ble usakelig.. men er dopa av medisin for øyeblikket... men måtte bare skrive for jeg ble så mektig irritert av folk som rakker ned på atkins!

- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat