Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-04, 20:42   #6
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Kremt.... SØVN......?????
Følte meg kanskje BITTELITT truffet der... Har lagt meg mellom kl. 01 og 03 hele uka. Tusen-tusen takk for info. Jeg ante ikke at det kunne ha sammenheng med vannet! Men da faller brikkene på plass. I tillegg så har jeg bare trent en dag denne uka. Men da skal jeg love å LEGGE MEG i dag, og så er det håndballkamp i morgen, så da blir jeg forhåpentlig kvitt "bubble-face" og stive ledd.
Den leksa trengte jeg. Er veldig treig til å legge meg. Elsker å sitte oppe alene mens det er rolig i huset. Og etter at Karbojunkie.com kom inni livet mitt, så har jeg ikke akkurat blitt flinkere.
Nå skal jeg sette den marinerte ørreten inn i stekeovnen, så den er klar til min slitne Birkebeiner-mann kommer hjem. God lørdagskveld alle sammen - jeg tar nok en tur innom igjen i løpet av kvelden (men ikke for sent... )