|
Sv: Trenger litt motivasjon!
ser du har fått mange andre gode råd her, og jeg henger meg på! har du prøvd lollypopbrødet da? jeg lagde det med bakemiks, kjempe godt også kan du jo f.eks kjøpe inn av heistadprodukter - de har lavkarbo syltetøy, geleer osv. også kan du jo lage vafler du kan spise når du blir sugen på noe godt (jeg sverger til den bakpå bakemiksen med litt kardemomme, det smaker faktisk vafler).. av heistad sine geleer kan du jo også putte oppi litt kremfløte, så blir det fromasj. i ketolyseboka er det jo også oppskrift på iskrem, men den har jeg ikke prøvd. hehe, her er det mange "usunne" tips. men når du først skal skeie ut er det jo bedre å holde seg til det "lovligste" så du ikke detter inn og ut av ketose - for det er jo ikke sunt!
jeg har forresten en liten en på snart 3 måneder, han har grått minimalt og vært kjempe snill frem til nå - nå har han nemlig begynt å få en tann, og griner masse + at jeg har fått mensen for første gang på et år (aaau)+ influensa og migrene. Så kan vel si at jeg vet hvordan du har det! god bedring! lykke til 
|