Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-07, 17:07   #284
BiB
Seniormedlem

BiB sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 59
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Opprinnelig lagt inn av Emy, her.

Jeg må bare introdusere megselv, og håpe at det blir litt ekstra motivasjon til å begynne IGJEN.....
I 2004 gik jeg ned 30 kg med Atkins, siden flyttet jeg fra Nederland til Norge, mistet jobben, mistet daglige faste ting, fant ikke det samme i butikken her som der, og miste grepet på kosthold.

Gikk ned i depression og spiste alt.

Nå har jeg vært hos ortopeden i går med kikehulskirurgi. og fant ut at jeg har dårlige artrose/slitasje og det blir ikke bedre. Dermed mister jeg utsikten på jobben (på lastebilen) og noe håp for framtiden.

Jeg er 34 år og veier 110 kg, har vært 120 før, men var 90 for 2 1/2 år siden. Ortopeden sa at jeg skulle veie 60kg, jeg er 165cm. Jeg skal være veldig glad å komme først under 100 igjen, og sette ny mål da.

Jeg har PCOS, og spiseforstyrelsen, men jeg vet at jeg greide det før med atkins, så må bare få det til igjen. Skal få hjelp fra psychologen og.

Jeg vet at jeg føler meg bedre uten karbohydrater, men det er så vasnkelig å snu rund hele kosthold igjen. Spesielt når jeg sitter hjemme alene og mannen kommer ikke hjem før 8 om kvelden..

Vel det var nok skravling... må bare få det startet igjen!!

Kjære Emy, velkommen til oss!!

Jeg veier ca 11 kg og har til nå gått ned ca 35 kg (ticker ikke helt oppjustert) - og vet at dette nytter - akkurat slik du har erfart
Lykke til på veien!!

BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat