Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-07, 16:53   #29
jeef-micro
Seniormedlem

jeef-micro sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 46
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Ser dere Jordmødrene på NRK?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

For min del har redselen absolutt ingenting med smertene å gjøre ... kan ikke helt forklare det, men det vil ihvertfall være veldig viktig for meg hvem jeg har rundt meg når jeg skal føde - at det er noen jeg kjenner, og som tar hensyn til mine behov.

Det er så klart mye bedre å føde i en rolig fødestue, med god behagelig stemning, enn en fødestue hvor det forventes at det er noe galt eller er en stresset stemning... I tilegg er det en veldig privat opplevelse, og man viser jo på en måte frem sine mest intime kroppsdeler. Jeg hadde feks aldri blitt med søsteren min dersom det ikek var noe hun ønsket. Det var hun som spurte meg...
Men som alle andre ting jeg aldri har vært borti, så tror jeg nok jeg hadde vært nervøs for fødselen viss jeg var gravid, selv om jeg ikke tror jeg hadde vært direkte redd...