Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-07, 16:19   #81
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Har skrevet litt om det inne hos deg . Det med blogger kom nok overraskende på de fleste, inkludert meg ... så ikke for meg at det var det som skulle bli løsningen på problemet med "outing" av forummedlemmer. Men det var nok ikke det som var grunnen til at bloggene ble innført heller.

En annen ting jeg kom på nå er at i journalene er det mye mer rom for å utdype temaer med lange innlegg osv - det er vanskelig med annet enn korte kommentarer i bloggene, og det er vanskelig å finne frem til kommentarene også.

Skulle jeg velge, ville jeg nok brukt journalen mest - og brukt bloggen ved siden av, til å legge inn ting jeg ikke ville skulle "forsvinne" i en tråd f eks. Slik som bilder, spesielt viktige innlegg etc.

Sist redigert av Huldr : 23-09-07 kl 12:30.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat