Vis enkelt innlegg
Gammel 21-09-07, 13:00   #70
nalana
Seniormedlem

nalana sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Min Journal -> Min Blogg

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Noen spørsmål.

Synes bloggene våre for "ikke inviterte/de som ikke står på vennelisten" ?

Hvis jeg lager en begrenset tilgang på bloggen min, og glemmer å legge til noen i vennelisten min, som jeg faktisk gjerne ville ha der. Hvordan er det mulig for vedkommende å se min blogg, for event å spørre om å få tilgang? Eller kanskje de synes det er vanskelig...Ikke lett dette.

Er det mulig å "prikke" innlegg i bloggene? Jeg ser at en blogg kan rangeres, men det er ikke alltid hele bloggen er god selv om enkelte innlegg er det....

Kan noen forklare litt om "Foreldrekategori" Skjønner ikke den helt jeg...

Kommer kanskje noen flere spørsmål og funderinger...

Har ikke svar på spørsmålet dit, for jeg har akkurat oppdaget dette nye, men jeg vil gjerne tipse om å bruke medlemslista. Den er ganske lang, men det er allievel ganske fort gjort å gå igjennom den, og så er du sikker på at du ikke glemmer noen.

Selv lurer jeg på om jeg skal sende mail til de jeg har lagt til min venneliste. Ser egentlig ikke ut som det er nødvendig, siden min blogg bare vil synes for mine venner...

Hvordan gjør dere andre det?

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat