Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-07, 13:30   #19
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe min bror?

Takk for flere gode svar.

Det stemmer at han egentlig ikke kan si at han følger ketolysekuren når han skeier ut på lørdagene, men jeg tror nok egentlig han bør spise litt mer karbo når han trener såpass mye så han skal gi det en sjanse, altså spise mellom 30 og 40 gram daglig kanskje? Han har iallfall verken helse eller mulighet (pga. jobben) til å ha så dårlig mage, så det er helt uaktuelt nå fremover.
Jeg vet ikke helt ang. lørdagene. Han trenger ikke å gå særlig ned i vekt (tror egentlig han er litt ortorektisk, bare en smule) men han mener han har litt magefett han vil bli kvitt. Og han er jo ung (23 år) og singel og jobber på et utested i helgene i tillegg til heltidsjobben utenom, og elsker å ta en fest. Tviler på at han vil gi slipp på det, så han må nok heller finne en kombinasjon.