Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-07, 10:39   #9
slave
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2007
Alder: 42
slave er på en erverdig vei

Sv: Ny bruker.. trenger litt hjelp.

Hei igjen. Nå har jeg nesten vært på denne kuren i 10 dager. De første 6 dagene spiste jeg ikke like mye fett som jeg skulle, men det har tatt seg opp nå.

Noen erfaringer.

Jeg blir veldig fort varm! Og svetter en del. F.eks en busstur med litt stress, og det renner nesten av pannen min. Har ikke skjedd før!

2-3 dager siden, så jeg begynnte å få vondt i hodet, og i leggene. Har lest at dette er symptomer på at jeg har kommet i ketolyse. (har bestillt stix, så får se når de kommer.

Er veldig trøtt/sliten om morgenen. Før kunne jeg stå opp relativt tidlig, kl.6-7. Mens nå sliter jeg med å komme meg opp. Har bare ikke energi til å stå opp før jeg har sovet 9-10 timer ( er student, så jeg kan gjøre det, men vil ikke!). Veldig irriterende, og vil stå opptidlig slik at jeg får tid til å gjøre det jeg må før jeg skal på forelesning osv. Noen ideer?

Har gått på 2 smeller, gikk ut helgen. Både fredag og lørdag. Fredag drakk jeg lavkarbo øl, på lørdag ikke. Og jeg spiste en Sørlandschips pose igår. Følte meg ikke helt god etterpå, antar det var karbohydratene som gjorde det. Var oppblåst, og mistet matlysten. Dvs, ble ikke så sulten igjen på en del timer.

slave er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat