Vis enkelt innlegg
Gammel 20-09-07, 08:48   #15
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Kan noen hjelpe min bror?

En liten tilleggskommentar. Uansett hva problemer han har, så går han IKKE på Ketolysekuren om han skeier ut hver lørdag. Enten så følger han kuren eller så gjør han det ikke.

Tror det er lurt at han spiser mer fiber og grønnsaker og øker karbene. Kan hende ketolysekuren ikke er riktig for ham.

Om dette ikke hjelper OG han ønsker å gå ned i vekt, bør han absolutt tenke seg om ang. lørdagene. Det er jo et prioriteringsspørsmål da. Ned i vekt - eller fest ? Hva ønsker han mest ?

Hadde skrevet et lagt svar i går kveld, men så gikk strømmen hos oss og den kom ikke tilbake før etter at jeg hadde lagt meg !