Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-07, 22:55   #4
mofe
Seniormedlem

mofe sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Hadde dere hodepine i starten av ketolysekuren?

Lollypop: nå må jeg si ifra til deg. Det har gått inflasjon i trådstartene dine.

Jeg forstår at du er ivrig etter å få vite mest mulig på kortest mulig tid. Og gjerne mest mulig korrekt informasjon på kortest mulig tid også. Men gi deg selv mere tid.

Og, kanskje det viktigste jeg vil si til deg: Lær deg å oppsøke informasjonen selv. Det er så vanvittig mye informasjon på dette forumet. Og andre steder. I bøker. Når man har lest nok informasjon, utvikles det kunnskap. Og denne kunnskapen kan du integrere til å gjelder DIN kropp. For alle kropper er forskjellige. Og reagerer ulikt.

Hvordan kunne du ha funnet ut om andre har hatt hodepine på ketolyse? Du kunne ha gått på avansert søk, valgt å søke i trådtitler, og tastet inn "hodepine" og "ketose" eller "ketolyse".

Til slutt: gi deg selv tid.

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat