Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-07, 19:18   #10
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 69
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hmm, nå lurer jeg på dette med Ketose

Jeg skal uttale meg om denne metoden en eneste gang til. Siden du spør direkte:

Jeg er helt uenig med Torkil her.

Dette er teorier man trodde funket før, men i praksis viser det seg (som jeg skrev) at det i de fleste tilfeller ikke funker i det hele tatt. Snarere tvert i mot.

Det er derfor det ikke anbefales her i forumet - fordi det ikke har funket for de som har prøvd det. Hadde det funket hadde de anbefalt det - ikke sant ?

Det står også klart og tydelig at den kun skal brukes om det IKKE ER TYDELIG UTSLAG PÅ STIX. Og det betyr heller ikke at den skal brukes om det plustselig ikke er utslag en dag mellom flere med utslag. Det er mange årsaker til at det ikke er utslag - noe som er bekrevet i detalj flere steder både her i forumet og andre steder.

Direkte skadelig er det nok ikke- men så lenge det viser seg å ikke funke for de fleste skjønner jeg ikke helt vitsen med å utsette seg for en slik metode. Det minner om Atkins sin fettfaste, som han advarer kraftig i mot om man ikke har kraftig metabolsk motstand - man ikke har vært i ketose i det hele tatt - vekten og målene står BOM stille og alle andre metoder er prøvd.

Når folk ber om råd på forumet svarer folk ut fra egen og andres kunnskap og erfaring om hva som funker i praksis. Om man vil følge rådene er opp til hver enkelt