Tråd: Diskusjon?
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-07, 17:41   #16
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: diskusjon?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

Jeg mente at det er greit å finne ut forskjellen mellom de ulike filosofiene for å vite hvilken man ønsker å følge før man kjøper boka til den spesifikke filosofien da...

Det er jeg enig i, og det tror jeg det går an å gjøre ved å lese her inne. De forskjellige filosofiene er jo relativt bra beskrevet.

Men jeg tror også at det er så mange spørsmål som er blitt stilt her i løpet av disse årene forumet har vært i gang, at det er stor sannsynlighet for at en annen har hatt samme problemet tidligere, og har spurt og fått svar. Derfor er det en god ide å søke litt. Finner man ikke det man vil vite, skal man selvsagt spørre! Skulle bare mangle - hva er ellers vitsen med et forum?

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat