Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-07, 17:32   #50
Karin
Seniormedlem

Karin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 70
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Tillit i forumet

Her var det en del food for thought, ja. Jeg har visst gått glipp av en del jeg også, men du verden så skremmende at noen kan gjøre sånt da!

Det er helt soleklart en god regel å være litt tilbakeholden med opplysninger som kan identifisere en, det gjelder all nettbruk. Men jeg hører vel til de som tenker at her inne skal det jo være trygt, tenker liksom ikke på at noen kunne finne på å bruke noe mot meg eller andre. Jeg føler vel at det jeg skriver her (som har vært fint lite det siste året), er sagt blant venner, og selvsagt plaprer man ikke ut til uvedkommende noe man vet om venner! Enten det er på nett eller ikke!

Så er det jo NOEN man vet av i "det virkelige liv", men det skulle da i all rettferdighets navn tilsi at man nettopp IKKE snakker om akkurat DE personene til noen andre. De personene kjenner man jo litt ekstra, da.

Så, nett eller ikke nett, hvis folk ikke kan oppføre seg som folk, så har de bare seg selv å takke hvis de blir utestengt.

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat