|
Sv: diskusjon?
Opprinnelig lagt inn av Aline, her.
Jeg mener også (som skrevet før her) At om du ikke gidder å lese boka for å finne svar, så er det litt frekt å be om å få alt servert. Om du derimot har prøvd å lete i boka og på forumet, men ikke funnet det du lurer på er det bare å poste ivei 
*nikker*
Jeg synes også det virker som litt slapphet når man poster en tråd og lurer på noe, og hvis man bare scroller litt lenger ned på forumet, eller blar til neste side, så finner man to eller tre tråder hvor akkurat det samme temaet blir tatt opp.
Selv synes jeg det da er logisk å fortsette i de allerede eksisterende trådene, ikke starte en helt ny en. Men - det er mulig jeg er mye mer selektiv når det gjelder trådstarting og posting. Har vært på forumer hvor reglene mht. dette er mye strengere enn her.
Hursomhelst...
Jeg får også inntrykk av at mange her spør så mye fordi det tar så lang tid før de får boka. Vet ikke om det er fordi de ikke bestiller den før en stund etter de har startet på dietten eller om leveringstiden er mye lengre i andre steder av landet. Jeg fikk boka kjempefort, jeg, to dagers leveringstid tror jeg. Kjempedeilig... og så meldte jeg meg inn her etterpå.
|