|
Sv: Til *Mette*. Angår også dere andre litt. Angående kosttilskuddene.
Kan man ikke det... Jeg har ikke begynt å ta dem enda så da kan jeg jo vente med det en stund til... Jeg ammer nesten bare om natta DESVERRE... Det er bare da hun vil ha... Hun bare skriker hysterisk om jeg legger henne til på dagen... Altså hun tar noen sup, men sikkert bare for å slukke tørsten... Syntes der er trist for jeg skulle gjerne ha ammet MYE mer men da begynner jeg altså ikke med noe crom enda da...
Når det gjelder å gå på ketolyse så har jeg hørt at viss man ammer mer enn 2 ganger daglig så skal man ikke gå på ketolyse, jeg ammer mer enn 2 ganger, men de gangene jeg ammer så er det så lite hun vil ha, det blir mer sånn at hun søker tutten egentlig... Du forstår sikkert hva jeg mener... Hun ligger til puppen under 1min bare...
Allikevel så ønsker jeg ikke mitt 5mnd gammelt barn noe vondt så jeg skal høre på deg og ta det rolig nå i begynnelsen... Nå har jeg sikkert fått i meg 20 karbo i dag, spiste 3 sånne knekkebrød som inneholder 5,9 karbo i hver og så er det vel litt i tomaten (?) og litt i slaten kanskje? og så vet jeg med sikkerhet at det er litt karbo i 2ss seterrømme... Jeg er ikke helt inni det ja...
Så viss jeg kjører denne stilen så vil jeg vel ta litt av uannsett...
Jeg får ta en dag av gangen rett å slett eller uke etter uke kan man vel si, må jo først finne ut hvor mye jeg evt vil klare å ta av i uka 
|