Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-07, 20:59   #12
Lollypop!
Seniormedlem

Lollypop! sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Trondheim
Lollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlysLollypop! er et fyrlys

Sv: Til *Mette*. Angår også dere andre litt. Angående kosttilskuddene.

Hei.
Jeg må bare beklage begrenset info tilbake. Som ammehjelper kan man ikke svare på medisinske spm, og min veileder mener at dette med kosttilskudd blir litt på grensa.
Det eneste jeg kan si er at ammehjelpen ikke anbefaler tilskudd av krom mens man ammer, og at de som vil søke videre info får kontakte lege.

Når det kommer til iset:
Ammer du nå?
Jeg vil kanskje tro at det går litt på det samme som med f eks røyking. Man skal ikke røyke mens man ammer, men dersom man av ulike årsaker ikke klarer å slutte så er det fremdeles bedre å amme enn å gi mme siden nikotinholdig morsmelk fremdeles er bedre enn erstatning.
Altså vil jeg tro at det er det samme med krom. Må man av ulike årsaker ta crom så er det bedre å fortsette ammingen enn å gi mme. Dette siste er vel å merke inne fakta, men egne tanker om temaet.

Lollypop! er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse, men tusler nå over til Fedon etter dårlig vektnedgang Svar med sitat