Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-07, 14:55   #17
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Får jeg nok fett eller skal jeg bruke mct olje i tillegg...

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg handler 1, kanskje 2 ganger i uka. Sparer masse penger på det Ellers så "overhandler" jeg

I dag skal jeg ha: " Alt-i-ett lakseform"(fast på mandager)

Jeg smører en ildfast form godt med smør. Skjærer opp 1/3 del av en aubergine i skiver/staver. 3 store ferske sjampinjong i tykke skiver. Legger det i forma. Legger på laksefileer. Litt salt/pepper/dill/hvitløkspulver. Oppå der har jeg en liten løk delt i store biter og blomkål/brokkoli-buketter. Idag tømte jeg på en god skvett fløte også.
Har på lokk/aluminiumsfolie og steker på 225 grader ca 30-40 minutter eller til det er ferdig. Voila... Maten er servert...

Oioioi, skjønner jeg må spise mer fisk. Har bare spist fisk en 4-6 ganger siden jeg begynte 1. juli. vet det er lite, men har vanskeligheter med å få tak i fersk god fisk. Man kan kanksje bruke frossen??
Må virkelig sjerpe meg, heretter er det fisk i vert fall en gang i uka, BASTA!!!

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat