Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-07, 14:47   #16
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Får jeg nok fett eller skal jeg bruke mct olje i tillegg...

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

ja samma her.... blir vanskelig å handle på budsjett etter jobb. Å handle på tom mage er ikke noe jeg bør gjøre for da kommer jeg som regel hjem med to poser, ikke en
Aubergine har jeg aldri turt å prøve meg på, har hørt den er vanskelig å tilberede. Kan den brukes til det meste eller?? Kanskje jeg skal prøve
Hva skal du ha til middag i dag???

Jeg handler 1, kanskje 2 ganger i uka. Sparer masse penger på det Ellers så "overhandler" jeg

I dag skal jeg ha: " Alt-i-ett lakseform"(fast på mandager)

Jeg smører en ildfast form godt med smør. Skjærer opp 1/3 del av en aubergine i skiver/staver. 3 store ferske sjampinjong i tykke skiver. Legger det i forma. Legger på laksefileer. Litt salt/pepper/dill/hvitløkspulver. Oppå der har jeg en liten løk delt i store biter og blomkål/brokkoli-buketter. Idag tømte jeg på en god skvett fløte også.
Har på lokk/aluminiumsfolie og steker på 225 grader ca 30-40 minutter eller til det er ferdig. Voila... Maten er servert...

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat