Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-07, 10:39   #30
tullann
Medlem

tullann sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Melhus
tullann er en ukjent kvalitet ved dette stadiet

Sv: Jeg grinerog vet ikke mine arme råd!!!

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Hei Ville bare minne deg på denne http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14832

Husker du den gode følelsen når du oppdaget at du hadde gått ned mer enn du trodde selvom det ikke vistes så godt på vekta?

Ikke gi opp ennå kanskje det synes bedre enn du tror

Vet du Aline. Den trengte jeg. Begynte å blø litt igår og fikk vondt i magen i natt ( har jo satt inn spiral) Så når jeg vokna i morgest var jeg evig optimist igjen. Har fått meg selv til å tenke at KANSKJE det var eggeløsning eller mensen som skulle vært.

Og ja... det vises jo, men alt er så slapt at jeg føler meg værre når jeg feks sitter. magen henger og flesket er så mye løsere enn før.
kanskje jeg skal starte å stå hele tiden. Føler meg så fin når jeg står. hohohohoho....

Ang trening. Jeg har ikke trent så mye nei. Har hatt en slapphets følelse stort sett hele tiden gjennom kuren. Klarer maks 15 min spinning. Da er jeg dø. jeg som pleide å pulsspinne i 45 min.

Propa i meg egg og bacon og 2 ss cocosa i morges. Så jeg får vell henge med å se. MEN... innfører meieriprodukter igjen. Maten blir så mye enklere å leve med da.

tullans journal
Første delmål: 70 kilo innen jul>6,5 kilo igjen
tullann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat