Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-07, 10:36   #29
Lindabtn
Seniormedlem

Lindabtn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 40
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Jeg griner og vet ikke mine arme råd!!!

For en ufattelig kjedelig situasjon, dette unner jeg ingen. Men kankje du heller bare skal leve lavkarbo og glemme vekt og veiing av mat. Har gått siden 1. juli og har ALDRI veid maten min eller regnet ut hvor mye karbs jeg får i meg hver dag. Har selvfølgelig oversikt, men sitter ikke med penn og papir og skriver ned hva jeg får i meg\Mat på data... hadde jeg skulle hatt det å tenke på i tillegg tror jeg at jeg hadde blitt helt tullete. Mulig du blir altfor fokusert på mat og mengde at kroppen jobber i mot stresset. Nå skal det sises at jeg "bare" har gått ned 8 kg på de mndne, men vil heller fortsette på denne måten og heller la det gå sent, enn å bli helt "fanatiker". Prøv da vel, det funka på meg
Men ellers lykke til Tullann, håper det løsner snart

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat