Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-07, 22:37   #4
Tuppen
Seniormedlem

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 41
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Jeg grinerog vet ikke mine arme råd!!!

vet det kan virke helt meningsløst dette... men selv om du har gått på dette i en uke så kan det ta noen uker før du faktisk går ned.. alle mennesker er forskjellige.. noen raser ned i vekt- mens noen går veldig tregt ned i vekt.. men har du mosjonert mye?

men råder deg til å ikke gi opp, det er mange som blir veldig deppa av å ikke gå ned i vekt i første omgang.. jeg husker ikke hvem det var her inne , men det var ei som hadde prøvdt veldig hardt i to mnd uten å gå ned noe som helst.. og pang- der raste ho ned i vekt... kroppen din må jo venne seg til maten også... at du har dårlig matlyst skjønner jeg godt.. husker selv at det var en periode der all mat og fettet var bare pyton! brakk bare på tanken på å lage meg mat- men alle trenger mat! og du vet selv hva som er best for kroppen din og hva som ikke er bra for deg...

men sier bare : ikke gi opp! det er mange som deg her inne... og du har min fulle støtte.. jeg for min del har ikke gått ned noe som helst siden juni... og har klaget tusen ganger på det... men cm har gått inn... så kanskje jeg ikke skal klage så mye mer?

men likevel, en stooor :klem : til deg

- "målet er å være slank og fin til bryllupet sommeren 2009 "
Min Journal
Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat