Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-07, 22:35   #2
Distrea
Støttemedlem

Distrea sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 54
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Jeg grinerog vet ikke mine arme råd!!!

Opprinnelig lagt inn av tullann, her.

Hjelp!!!!!!!!!!

Idag gav jeg opp. Har hatt knall hard "nille" uke nå UTEN resultat. Hadde gått ned litt, men nå er alt tilbake med mere. Hva jeg spiste står i mat fir nillerne tråden. Helt riktig mat tydeligvis.

Vet det er mye klaging for tia, men det ser jeg glatt forbi. Skulle ikke veie meg før i morgen, men snik veide idag, og dermed kom deppinga. Hvorfor i all verden går jeg ikke ned.

Har ikke gått ned siden i starten av august, altså den første uka på ketose. Og jeg regner med at om jeg kutter ut nå så er alle kiloene pluss litt til tilbake, dvs : alt dette forgjeves.

Går utover alle i huset dette. Rå deppa. Har ikke lyst på mat i det hele tatt.

Typen sto og lagde seg mat tidligere idag, og jeg rettslig brekte meg av lukta av fett , egg og bacon.

Alt jeg tenker nå er at jeg muligens bare må akseptere meg for den jeg er og la kroppen bestemme. Jeg har spist rent hele uka UTEN virkning.

uhhh.... buhuuuuuuuuuuuuu

Huff veit ikke hva jeg skal si jeg... annet enn at det er jo leit! Dette er en fattig trøst, men jeg har hatt det sånn leeeenge selv... tilslutt var jeg så lei meg og frustrert at jeg nå bare lever lavkarbo... holdevektafilosofi... for det hjalp ikke uansett hva jeg gjorde, jeg gikk ikke ned... og nå går jeg hvertfall ikke opp, men lurer veldig på hva jeg skal gjøre for å gå ned over igjen.

Sorry... fattig trøst dette

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat