Vis enkelt innlegg
Gammel 26-01-04, 12:19   #6
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 57
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Velkommen hit!

Ja. Noen tar av veldig mye, veldig raskt. Det har med metabolsk motstand å gjøre.

Jeg tok av 10kg på 14 dager, ingenting de første 2, også flatet jeg ut litt på slutten, så jeg tok av 1 kilo fett i døgnet ja! Snakk om å finne det rette kostholdet!

På dag 4 skal stixen nærme seg det mørkeste, hvis ikke trenger du å kutte ned på karbohydratene - bare spise grønne grønnsaker og litt løk. Og kutte ut kunstige søtstoff og koffein om du bruker det. Hvis du fortsatt ikke kommer på det mørkeste, så trenger du å øke fett inntaket.

Kjekt at du ser synlige forskjeller!

Har noen spørsmål / oppfatninger om ketosticks :

Hvis jeg har oppfattet dette riktig så måler ketostickene antall ketoner i urinen. antallet av ketogener vil være svært høyt i begynnelsen på en ketogen diett, men avta etterhver som man bruker ketogen legemene til energi. Slik at etter en uke - 14 dager vil man få svært lite utslag selv om man er i ketose.

Har bare brukt slike sticks en gang og da hadde jeg vært på dietten så lenge at jeg ikke fikk noe særlig utslag.

Er min oppfattning riktig?

Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat