Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-07, 20:52   #6
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: noen som kan anbefale et godt brød uten for mye karber?

Opprinnelig lagt inn av SIS, her.

brødet var avkjølt da jeg skjærte i det. men det må nevnes at jeg ikke er verdens beste baker da men smakte godt gjorde det. mener det er lolipop sitt brød som må stekes i 2 t. litt i lengste laget for meg. men hvis fedon brød har ca 4 karber på en skive så er jo ikke det så gærnt. har spist hans brød før og synes det smaker riktig så godt. kan jo kanskje prøve det å se hvordan det går....

Du må selvsagt se på innholdsfortegnelsen da. Jeg er fortiden så lat at jeg ikke orker å lage brød selv, og må ha noe lettvindt. Jeg har kjøpt det brødet som heter Fullkorbrød, og det har 18,2 kh pr 100 gram. Jeg skjærer opp brødet i maskinen på butikken, slik at skivene blir ganske like, og da veier hver brødskive i underkant av 20 gram.

Husk at dette brødet ikke er inkuldert i hverken Atkins eller Ketolyse, og at det slett ikke er akseptabelt med så mye karber for mange.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat